вторник, 21 октября 2014 г.

Моя найкраща картина

У цьому пості я покажу одну із своїх улюблених картин. Улюблена вона тому що створювала її коли моє серце було переповнене любовю, а на її ідею мене надихнули дуже приємні і теплі емоції. Я дякую Богу за те що я така творча натура і що всі свої емоції я закарбовую в роботах, картинах, фотографіях, одязі... Життя таке мінливе і швидкоплинне, в один момент кохання може замінитись у розчарування і біль, але та картина завжди буде мені нагадувати про ті приємні і найкращі часи. Вона як той світлий промінчик з минулого, який постійно нагадує про те яким прекрасним є цей світ і як сильно потрібно цінувати все що тобі дано в ньому.

                                               
Розпис по тканині, спосіб - гарячий батик, + перлини.








Комментариев нет:

Отправить комментарий