вторник, 29 ноября 2016 г.

Сумка як витвір мистецтва

Сірий колір вважається універсальним і модним у всі часи. Не зважаючи на це, я стараюсь уникати цього кольору у своєму гардеробі, але признаюсь деякі із моїх улюблених речей все таки сірого кольору) 
Сьогодні покажу вам красиве і дуже тепле плаття від Zara. Я закохалась у його простий, лаконічний стиль і склад тканини на 70% із шерсті, що дозволяє бути красивою і елегантною навіть в найхолодніші осінні дні. 
До цієї сукні я підібрала білий хутряний жилет, сірий капелюх, сріблясті колготки і чорне взуття. Головним аксесуаром в цій стилізації стала моя авторська сумка ручної роботи. Я створила її із шкіри і міні гобелену зітканого на спеціальній рамці для ткацтва. Тематика для гобелену: "внутрішня боротьба хорошого і поганого, як необхідна гармонія для людини"
Моя стилізація:
Сукня ZARA, придбала на секонд хенді, ціна 150 грн
Жилет NEXT, Obnova, ціна 340 грн
Капелюх, придбала на секонд хенді, ціна 50 грн
Взуття Lasocki, придбала в ССС, ціна 1100 грн
Колготки Marilyn, придбала в Koketka_bags, ціна 70 грн
Сумка, моя авторська ручна робота.

szary kolor  jest uniwersalny i modny przez cały czas. Mimo to, staram się unikać tego koloru w mojej szafie, ale przyznają, niektóre z moich ulubionych rzeczy sò w kolorze szarym)
Dzisiaj pokaże piękną i bardzo ciepłą sukienkę z ZARA. Zakochałam się w jej prostym stylu i tkaninie w  składzie 70% wełny, która pozwala wyglądać piękne i elegancko, nawet w najzimniejsze dni jesieni.
Do tej sukienki dopasowałam białą futrzaną kamizelkę, kapelusz szary, srebrny rajstopy i czarne buty. Głównym akcesoria w tej stylizacji jest moja autorska torba handmade. Stworzyłem ją ze skóry i mini gobeliny tkanej na specjalnej ramie do tkania. Temat tego gobelinu wybrałam "wewnętrzną walkę dobra i zła, jako niezbędnej harmonii dla człowieka"















Комментариев нет:

Отправить комментарий