воскресенье, 6 ноября 2016 г.

Чорний гольф

Я бачу красиву річ і закохуюсь у неї, а потім як той одержимий стараюсь її добути будь якими способами) 
Із такою звичкою 90% мого гардеробу складається із "цікавих" речей, які між собою просто важко поєднати: блиск, паєтки, вишивка, бісер, шкіра, замш, хутро, мереживо, принти в горох, клітинку, полоску, чи просто абстрактний малюнок....
І в певний момент я ловлю себе на думці що мені потрібно мати декілька простих, але універсальних речей гардеробу! Наприклад, чорний гольф! Ідеальний чорний гольф! Здавалось би, ну що такого складного, просто чорний гольф, але не все так просто... Їх у магазинах міліони, але потрібно знайти саме той, ідеальний по структурі, довжині і моделі яка підходить саме для твоєї фігури! Я довго такий шукала, обходила, мабудь, всі магазини і секонди у Львові і знайшла в магазині...................! Стильний, теплий, бавовна + кашемір, він став моїм невід'ємним елементом для мого осіннього і зимового гардеробу! Ідеально підходить до всіх моїх спідниць і шортів! І якщо охарактеризувати його одним реченням, то я скажу так: " ти думаєш що я за надто простий, але без мене ти не доповниш красивого образу, краса в простоті, а простота в мені!"
Мій лук:
Чорний гольф, ціна 230 грн
Червона спідниця, секонд хенд, ціна 25 грн
Колготи, магазин Кокетка, ціна 85 грн
Жилет, NEXT, obnova, ціна 340 грн
Сумка Dior, подарунок.
P.S. Коли мені кажуть: " О, в тебе на колготах намальована Ейфелева вежа!"
Я, як справжня львів'янка, кажу: "Це Високий Замок")))

Widzę piękne rzeczy i zakohęsie w nie, a potem dobyć ję za wszelką cenę) W ten sposób 90% mojej szafy składa się z "ciekawych" rzeczy które razem po prostu trudno dopasować, brokat, cekiny, haft, koraliki, skóry, zamszu, futro, koronki, wydruki w grochu, komórka, pasek lub po prostu abstrakcyjny wzór. ...
I w pewnym momencie łapię się na myśli, że muszę mieć kilka prostych, ale uniwersalne rzeczy w garderobie! Na przykład, czarny golf! 
Idealne czarny golf! 
Wydaje się że to nic trudnego żeby znaleźć czarny golf, ale nie tak proste ... Są ich miliony w sklepach, ale trzeba znaleźć taki doskonały w strukturze, długość i model, który jest odpowiedni dla Twojej figury! Długo szukałam i wreszcie znalazłam) Stylowy, ciepły,  bawełna + kaszmir, stał mójm ulubionym element mojej garderoby jesien-zima! Idealny dla wszystkich moich spódnic i szortów! A jeśli go opisać w jednym zdaniu, to powiem: "Myślisz, że jestem zbyt prosty, ale beze mnie nie uzupełnisz piękną stylizacje"












Комментариев нет:

Отправить комментарий