воскресенье, 12 марта 2017 г.

Еклектика

Я почала писати блог про моду зовсім не знаючи і не розуміючи її. Вона просто мені подобається, я закохуюсь у красиві речі і отримую естетичне задоволення від не стандартних образів.
У своєму блозі я, насамперед вивчала моду, старалась зрозуміти її, експериментувала із стилями, щоб знайти свій. Не стандартний, провокаційний, такий, який відображатиме мої емоції, і можливо дратуватиме людей довкола, але мені в ньому буде комфортно. 
І я знайшла... Еклектика!
Стиль одягу, який поєднює в собі різні напрями і стирає чіткі межі між стилями. 
Еклектика свідомо порушує всі встановлені правила, поєднує непоєднуване, змішує розкіш і скромність, старе і нове. Тим не менш, це не просто хаотичне копіювання всіляких напрямків... Це складний і самодостатній стиль моди, що демонструє найвищий рівень смаку. 
Еклектиці найбільш близькі «по духу» напряму кежуал, фьюжен та етніка. Вона вбирає в себе найбільш вдалі їх елементи, не звичайні узори, різноманітні принти і яскраві кольори.
Відчуваю що це моє і хочу розвивати свій стиль саме у цьому напрямку!
Тепер про мій образ) 
Я вирішила поєднати спідницю і плащ із натурального замшу і класичного крою із спортивним светром кислотно-салатового кольору, по верх якого одягла атласний топ в "нічному стилі". Аксесуари я підібрала в етнічному стилі: комбінована сумка оранжевого кольору і чоботи-ковбойки із квітковим принтом.
Тепер ціни:
Сумку можна придбати в магазині @koketka, ціна 950 грн.
Всі інші речі це просто мега вдалі знахідки на секонд хенді за смішними цінами:
Плащ - 150 грн
Светр - 50 грн
Топ - 50 грн
Чоботи - 120 грн
Не стандартний, весняний образ і водночас бюджетний образ.
Фотограф: Зоряна Крачковська 

Eklektyzm w modzie
Zaczęłam pisać bloga o modzie nie wiele znając i rozumiejąc ją. Po prostu lubię modę, piękne rzeczy i uzyskuję estetyczną przyjemność z niestandardowych stylizacji. W swoim blogu, przede wszystkim uczę się  mody, staram się ją zrozumieć, eksperymentuję ze stylami, aby znaleźć swój własny. Niestandardowy, prowokacyjny, który pokazuję moje emocje i buc może, będę drażnić ludzi wokół, ale będę się w nim czuć komfortowo.
No i znalazłam... Eklektyzm!
Styl, które łączy w sobie kilka kierunków i usuwa granice między stylami.
Eklektyzm świadomie narusza wszelkie zasady połączenia i stylizacji: łączy luksus i skromność, stare i nowe. Jednak to nie tylko chaotyczne kopiowania wszelkiego rodzaju stylów. To jest oddzielny i skomplikowane styl mody, który wykazuje najwyższy poziom smaku.
Eklektyzm zawiera elementy etniczne, nie zwykłe wzory, różnorodne grafiki i jaskrawe kolory. Czuję, że to jest mój styl  i chcę rozwijać się w tym kierunku!
Teraz o mojej stylizacji) 
Postanowiłam połączyć spódnicę i płaszcz wykonany z naturalnego zamszu w klasycznym stylu, sportowy sweter w kolorze zielonym i satynowy top. Akcesoria w stylu etnicznym, pomarańczowa torebka i buty kovboyky z kwiatowym rysunkiem.











1 комментарий:

  1. Ах які чоботи!! Я сама обожнюю знаходити дивні і розкішні речі на секондах) дуже гармонійно виглядаєш!

    www.UaStylishReport.com

    ОтветитьУдалить